I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2008. május 15., csütörtök

SN teszt

Keresnem kellett valamit, amivel lefoglalhatom magamat. Aki keres az talál. Mennyire igaz! Itt egy SN teszt, amit örülnék ha ti is kitöltenétek!

1.) Ki a kedvenced a Winchester fiúk közül? Miért?
Imádom mindkettőt. Nem tudok választani, még ha puskát tartanak a fejemhez, akkor sem.

2.) Ki volt eddig a kedvenc gonosztevőd? (Neee már, annyi van...)
Azazel-t például nagyon bírtam. Tetszett ez a Survivor-ös megoldás, amit Sam-mel és a többi sráccal művelt. Persze ellenszenves is amiatt, amiért megölte Winchester-mamit és Jessica-t. De ő legalább jófej volt!
Aztán szerettem a dzsinn-t is, mivel marha jó volt az ábrándozás is, hogy mi lenne, ha a srácoknak nem kellene démont űzni.
A trükkös-t is bírtam, tetszett, hogy Sammy-t és Dean-t egymásnak uszította.
Gordon pedig olyan röhelyes volt már néha, amikor Sam-et rosszank akarta beállítani, hogy néha már csak kiröhögni tudtam.
(Tök jó, hogy a kedvenceim közül 3 is visszatért, a 3. évadba.)

3.) Ki volt az a gonosztevő, akit a legjobban utáltál? Miért?
MEG! Pfuj! Nem elég, hogy undorító volt, unszimpatikus, rázott tőle a hideg és az 1. évadban legalább 3x szerepelt még Sammy-re is ráhajtott!

4.) Az eddigi legszimpatikusabb vendégszereplő?
Ava!!!!! Annyira idegbeteg a csaj! A magyarhangja is olyan jól ellett találva. A kedvenc részletem az volt, amikor a ,,Tudod mit? Kapd be!" c. monológot adta elő Sammy-nek. Ed és Harry pedig már az 1. évadban kivívták a szimpátiámat a sok hülyeséggel, amit műveltek, de a Ghostfacers után mégjobban megerősödött a dolog.

5.) Az eddigi legszimpatikusabb mellékszereplő?
Bobby! Igazából nem tudnám megmondani miért, de nagyon bírom!

6.) Bela vagy Ruby? Miért?
Nyilvánvaló, hogy Ruby. Bela karaktere nagyon irritáló. Egy hazug, álnok, idegesítő nőszemély. Minden alkalmon kapott, hogy keresztbetegyen a fiúknak. Ruby viszont nagyon szimpatikus és habár a karaktere nem a legjobb a film történetében nekem igenis szimpi. És bírom a Sam-mel közös jeleneteit.

7.) Melyik a kedvenc részed?
Huh. Nehéz választani. Nézzük a nagy kedvenceket: S1 - Bloody Mary, Phantom traveler S2 - All hell breaks loose part I-II. ,Tell Tales, What is and what should never be, Born under a bad sign S3 - Bad day at black rock, A very supernatural christmas, Just in bello, Time is on my side (Bár van pár rész, amit még nem láttam. Amúgy biztos vagyok abban, hogy az évadzárót is imádni fogom!)

8.)Szerinted melyik rész volt az eddigi legnagyobb baklövés a sorozat történelmében?
S3 Ghostfacers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9.) Melyik a kedvenc évadod?
(L) Season 3 (L)

10.) Kedvenc szereplőszála(i)d?
Soroljam?
Sammy/Dean
Sammy/Jessica (S1)
Sammy/Sarah (S1)
Sammy/Charlie (S1)
Sammy/Ruby (S3)

Dean-nek is kellene csajt találnom!
:P

11.) A legjobb zene, ami eddig elhangzott?
AC/DC - Back in balck :D:D:D

12.) A legjobb Impala moment?
Wáó!XXDDD
S3 Sammy és Dean Impala-szerelése nagyon ott van! (L)

2 megjegyzés:

  1. 1.)Ki a kedvenced a Winchester fiúk közül?Miért?
    Én se nagyon tudnék választani.Sammy olyan cuki és olyan jó teste van.Dean pedig szintén nagyon cuki és helyes szóval...
    2.)Ki volt eddig a kedvenc gonosztevőd?
    Őőőőőőő...hadd gondolkodjam. Bloody Mary!
    3.)Ki volt az a gonosztevő,akit a legjobban utáltál?Miért?
    Gordont én nagyon nem csipáztam.Idegesítő volt és féltettem az őrült fejétől a kis Sammyt.
    4.)Az eddigi legszimpatikusabb vendégszereplő?
    Tudom, hogy utálni fogsz,de tudod jól,hogy Jo párti vagyok.
    5.)Az eddigi legszimpatikusabb mellékszereplő?
    John Winchester.
    6.) Bela vagy Ruby? Miért?
    Ruby. Mert tök jófej,kellemes hangja van és jóízűen eszi a sültkrumplit. :P
    7.)Melyik a kedvenc részed?
    A 2.évad duplarészes évadzárója,illetve a börtönös.
    8.)Szerinted melyik rész volt az eddigi legnagyobb baklövés a sorozat történelmében?
    Egyértelműen a Ghostfacers.
    9.) Melyik a kedvenc évadod?
    2. A 3. is jó irányba ment,de túl rövid volt.
    10.)Kedvenc szereplőszála(i)d?
    Sammy - Dean
    Dean - Jo
    Sammy - Sarah
    Dean - Bela
    11.)A legjobb zene, ami eddig elhangzott?
    Asia - Heat of the moment
    12.) A legjobb Impala moment?
    Szerintem az,amikor Dean visszakapja a kocsiját felújítva és Sam meg is említi neki, hogy ő szívesen magukra hagyja őket,ha szobára akarnak menni.

    VálaszTörlés
  2. 1.)Ki a kedvenced a Winchester fiúk közül?Miért?
    Mint a nevemből is kiderül nagy Jared rajongó vagyok szóval Sammy.
    2.)Ki volt eddig a kedvenc gonosztevőd?
    Meg szerintem jófej csaj volt.
    3.)Ki volt az a gonosztevő,akit a legjobban utáltál?Miért?
    Azazelt én nagyon gyűlöltem,mert végül is miatta történt minden rossz.Sam miatta halt meg és Dean miatta adta el a lelkét.
    4.)Az eddigi legszimpatikusabb vendégszereplő?
    Andy 4ever! Ő a legjobb fej!
    5.)Az eddigi legszimpatikusabb mellékszereplő?
    Jessica, mégha csak rövid ideig is tartott illetve John.
    6.) Bela vagy Ruby? Miért?
    Bela,mert szeretem a szemét karakterét.
    7.)Melyik a kedvenc részed?
    Az 1.évad Pilot,3.évad Just in bello.
    8.)Szerinted melyik rész volt az eddigi legnagyobb baklövés a sorozat történelmében?
    GHOST...GHOSTFACERS!
    9.) Melyik a kedvenc évadod?
    Az 1.
    10.)Kedvenc szereplőszála(i)d?
    Sammy/Dean
    11.)A legjobb zene, ami eddig elhangzott?
    Minden ACDC szám.
    12.)A legjobb Impala moment?
    Amikor Sam alszik és Dean beteszi a kanalat a szájába,majd lefényképezi,felveszi a zenét és elkezd énekelni.

    VálaszTörlés