I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2008. szeptember 11., csütörtök

Csak egy röpke pillanat

Tényleg csak egy röpke pillanat, mert rengeteg tanulnivalóm van, amíg ugye kedden alig kellett valamit csinálnom, a tegnapi és a mai napom csak a tanulásról szól(t). Tegnap találkoztam Renával, talán ezért csúsztam el a tanulással, most pedig egyszerűen sok a lenyó. Ma amúgy marha jó volt a suli, persze tanultunk és ettől nem, de tök jó volt. Osváth tanár úr megficamította a lábát és emiatt nem tanított egy csomó ideig. Szóval még nem is ismerjük, csak szerdán lesz velünk az 1. órája. Na, de... Szóval a matekon megint szabadfoglalkozás volt és elkezdtünk a Dórival ország, városozni és a Dávid is be akart szállni. Utána jöttek még a fiúk vagy 6-an és ők segítettek a Dávidnak, míg nekem meg a Dórinak csak a Zsuzsi segített... Szemétség mi? De legalább kialakult körülüttünk egy kiebb bagázs és így végre csináltunk valamit közösen anélkül, hogy ránkerőltették volna. De nem is ezért akartam írni :) MENJETEK FEL A BLOG.LAP.HU-ra ÉS NÉZZÉTEK MEG A BLOGROLL ÚJ MENÜIT! OTT LESZ EGY OLYAN, HOGY SADIE WORLD! SAJNA A BLOGOM MÉG NEM KERÜLHETETT BE AZ ÁLLANDÓAK KÖZÉ, MERT NEM NAGY KORÚ(?)... de majd ha beadom a jelentkezésemet újra és nagykorú lesz, akkor minden űberkirály lesz. De azért büszkeség tölt el, már nem azért... Na most tényleg csak ennyi, mert mennem kell vissza tanulni, van még egy adag kommunikációs angolom amit meg kell csinálnom, de nem értem és meg is kell tanulnom, ezenkívül még a törivel sem állok, sehogy sem. Majd jövök pénteken, eskü. Na csók (addig is)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése