I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. március 29., vasárnap

Ki gondolta volna?

Hát emberek, ez durva volt. Rengeteg érzés kavarog bennem, de megpróbálok egy viszonylag normális értékelőt írni. Elsősorban örülök, másodsorban el vagyok keseredve.

Egy nagyon izgalmas futammal kezdődött az idény. Az új szabályoknak és technikáknak köszönhetően újra visszatért az izgalom az autóversenyzésbe, rengeteg előzést és hihetetlen pillanatot láthattunk a pályán.
A kezdés nem volt túl egyszerű Bari-cselló (gúnynév tudjátok... :P ) teljesen beragadt és neki is ment Webbernek, amit mondjuk én kivizsgáltam volna, de ezt a FIA-sok nem így látták. Button, Vettel és Massa is jól jöttek el. Ez lett az 1. kanyar után az álás. Button és Vettel maguk után hagyták a többieket. Eközben Nyomilton hihetetlen módon kezdett előre törni. A Ferrarisok (és még páran) nem jártak túl jól, hiszen a lágygumi (amit az elejére hagytak) elég hamar elkopott a pályán és ezért korábban kellett beállniuk a boxba. Nyilvánvalóan azok jártak jobban, akik keményebb gumival vágtak neki a futamnak. Időzözben Nyomilton leelőzte a mezőnyt, Button és Vettel elhúztak , Rosberg is egész jól állt és Bari-cselló is kezdett visszazárkózni. Nakajima balesete után beküldték a Safety Car-t, ami Button-nak nem jöhett volna túl jól, ha a csapata nem taktikázik olyan jól, hogy pont az utolsó pillanatban küldik a boxba... Amikor már a végéhez közelebb voltunk, mint az elejéhez Raikkonen a poros íven csúszkált és a Ferrari sikeresen elcseszte Massa versenyét, a 3. helyről a 13.-ra érkezett vissza. (Arról ne is beszéljünk, hogy 28 kör volt hátra és 31-re tankolták meg) Hogy a pontszerzés tényleg ne jöjjön össze, Massa autója megibásodott és irányíthatatlanná vált. Így kénytelen volt ő is kiszállni a versenyből. Raikkonen sem tudott pontot szerezni, de a futam ennyiben nem merült ki. Pár kör volt hátra a futam végégi, ekkor Kubika megérkezett Vettel nyakára. Sajnos ez nem sült el jó, összekoccantak és ezzel mind kettőjük utamának vége lett. Szegény Vettel... :(( Miután a Safety Car újra beérkezett, Button biztonságban beérkezhetett az 1. helyre, mögötte Bari-cselló végzett és a 3. helyet Trulli szerezte meg. Nyomilton nagy meglepetésre a 4. lett. :O Én se hiszem el... őt pedig Glock, Alonso, Rosberg, az újonc Buemi, Bourdais és Sutil követte. Ez az első 10 helyezett. Raikkonen csak a 16-dik helyett tudta megszerezni. A futamot 4-en nem tudták befejezni, névszerint Massa, Nakajima, Piquet és Kovalainen. (Hát a 2 középső nem nagy meglpetés...) A legyorsbab kör Rosbergé: 1:27:706


Hát Vettel-ért nagy kár volt, Massa is képes lett volna dobogós helyet szerezni, ha a csapat nem szúrja el MEGINT és ha nincs az a meghibásodás. Ez szomorú, de még semmi sincs veszve. Az biztos, hogy a Brown GP nagyon erős, de majd megátjuk mi lesz évközben.

Elmondanék 2 igen fontos szabálymódosítást. Az egyik, hogy egy évadban csak 8 motort lehet használni. Ez nem túl kedvező hír a Ferrarinak, mert motorgondok sokszor előfordulnak sajnos nálunk... és valószínűleg Massának is ez okozta a vesztét... A másik, hogy a csapatok nem végezhetnek több tetszet az év folyamán és ez azt jelenti, hogy csak a versenyen tudnak próbálkozni.

A KERS Nyomiltonnak nagyon bejött és tényleg úgy tűnik hsznos ketyere.

Én nem temetnék el még senkit sem és nem is avatnék az év elején Világbajnokot, de az biztos, hogy r*hadt nehéz lesz legyőzni a Brawn-osokat. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése