I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. június 16., kedd

Dear Santa

Dear Santa,
As I’m sure you’ve noticed, I’ve been extra special good this year, even taking on some of your work load… by stuffing as many stockings as I can. So it’s with great admiration and what I’m sure is mutual respect that I humbly submit to you my Christmas list for this year. And bro, if you have a sec, wake me up -- I’d really like to talk to you about how you sneak out of so many women’s houses undetected. I’m good, but I’m not that good.
Happy Holidays,
Barney Stinson
P.S. I left you a glass of twelve-year-old single malt. Milk? Let’s get serious, bro.

Áhhh, ez k*rva jóóóóó. Barney egy ISTEN!!!!!!
(Kedvenceim: A PONY, DAD & TED'S SISTER... annyira jellemző... XD )

2 megjegyzés:

  1. Barney....LOL LOL LOOOOLLL! Ezt még nem láttam, köszi h. beraktad ide! :)))) Puszii!

    VálaszTörlés
  2. ohhh és ha tudnád még mennyi ilyen csodára bukkantam, Barney blogján... majd még benyomok pár ehhez hasonlót... örülök, h tetszik
    pusz :D

    VálaszTörlés