I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. június 17., szerda

Döntöttem

Mint tudjátok, azon gondolkodom egy ideje, hogy megnyitom az utolsó oldalamat. Vagyis, ha az menni fog akkor lehet lesz még másik, de ha belebukok akkor soha többé. Mint tudjátok 2 téma volt adott, amiből választanom kellett. Csináltam egy Pro és Kontra listát, mint anno Rory és arra a döntésre jutottam, hogy Avril Lavigne lesz az, akiről én oldalt csinálok.
2 döntőérvem volt. Az egyik az az volt, hogy Avril-ről sokkal változatosabb diziket lehet csinálni (mégiscsak nő), a másik pedig az volt, hogy annyi igényes és szép oldal foglalkozik már maga a Twilight-tal és a legjobb RPATTZ-os oldal szintjét én soha nem fogom megütni. Így már nekilátni is nagyon nehéz lett volna... De mivel az én kedvenc oldalam az Avril Glam már lassan fél éve bezárt, és mivel 1 igényesebb, nagyobb és tartalmasabb magyar oldalt sem találtam még az én nagy kedvencemről így ő az, akiről lapot kell csinálnom. Ha esetleg majd lenyugszik ez a Twilight láz (mert egyszer mindennek vége, nézd csak a HSM-et...), akkor lehet, hogy eljön majd az idő, hogy Rob-ról is csináljak lapot. Persze, ha az Avril vonalat tudom majd tartani.
Remélem sikerülni fog.
Szorítsatok!

2 megjegyzés:

  1. Szorítok, naná!:) Kedvelem ezt a csajt, mióta feltűnt. Sokat változott az évek során, de nem rossz értelemben. Igaz, meg kellett szokni, mikor a vadócból vérbeli nő lett.:)))

    VálaszTörlés
  2. köszi ;))))
    ami azt illeti én a régebbi stílusát jobban szerettem, zeneileg legalábbis mindenféleképpen... de természetesen még most is imádom, ő a legjobb! (L)(L)

    VálaszTörlés