I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2008. november 25., kedd

Ma már az utolsó

Ma már tuti nem jövök többször és lehet, hogy már holnap sem. De még meglátjuk. Összegezzük a mai napot. Csak mert ma nem kell tanulnom semmit sem.

Reggel cicáztam, ezzel el is ment egy kis idő, de olyan cuki volt a cicus, hogy legszivsebben hazahoztam volna, de gondolom anyci nem nagyon örült volna neki. :P Ma megint átkoztam a havat, mert vagy 3 méter magas hóban és egy átmeneti cipőben nem túl kellemes az út a buszmegállóhoz. Szóval megint átkozódtam és a hideg, fehér levet most megint elkívántam egy melegebb éghajlatra. A busz természetesen fél órát késett, de oda se neki, 2 pulcsi volt rajtam szóva nem fáztam. A suliba 17-re értem be, ami tök poén. A 2. órán még mindig nem volt az angol tanárom, szegény beteg szóval a komis angol tanárom jött megint helyettesíteni és megint Mónika showt tartottunk és kibeszéltük a 3.angol tanárt. XD Tesin röpiztünk... Matekon kikaptuk a TZ-t, ami csak 3/4 lett és ezt nem is értettem. Pedig nem volt olyan sok hibám csak apróságok és abból jött össze a nagy hiba. Szóval most csalódott vagyok. A tanár pirossal beírta a 4-est és beírt kékkel két 3-ast. Remek. Tegnap kikaptuk az ellenőrzőt (nem tom, hogy mondtam-e) és minden jegyet pirossal írtak bele, de mindegy. Örültem, mert matekból 4-es és 5-ös között álltam, de mostmár lassan az is kétséges, hogy megkapom-e a 4-est. És ez szomorú. Köszönöm tanár úr, hogy nem tetszett találni nekem 1 plussz pontot. :(( Am jó jegyeim vannak, de azt nem értem, hogy a leggyengébb angolból, hogyan állhatok 4-esre és a legnehezebből 5-ösre. Na mindegy. XD Infón aludtam és az utolsó gagyi angolon szintén. Aztán rohantam a buszom elé, de hát lekéstem. Nem melepő óra 12-kor még a termeben ütünk és vártuk, hogy a Dezső letörölje a tábláról az alkoholos filccel ráírt cuccokat, amit nem is értek, hogy lehet valaki olyan h*lye, hogy olyannal ír a táblára, táblaíró helyett... Mindegy... A tanár szereti szivatni őt és amikor hasra parancsolja az poén is, de ez nagyon nem jött össze... De persze a tanár mindig elenged 5-10 perccel korábban, de most nem tette. És mivel metróznom is kell naná, hogy nem értem oda 10 perc alatt és csak az 50-est értem el, így dekkolhattam megint. A franciásoknak pedig elmaradt az utoló 2 órájuk és így csak 4 órájuk volt. Mocskok. Ha holnap se lesz angol grammar-ünk, akkor viszont mi mehetünk el 2 órával korábban, de az is csak 5. óra és sajna olyankor nagyon h*lyén járnak a buszok. Majd megátjuk. Ma megint a buszon írtam matek lenyót... Jó hamar végeztem vele megint... A suliba am jól éreztem magam, folyamatosan röhögtünk valamin, kicsit bekattantunk páran . :D Ez van... itthonra anyci Hawaii pizzát vett, de kiderült, hogy hamisítvny pizza volt, mert egy ananász nem volt rajta és olyan paradicsomos volt, hogy fúj. Én pedig utálom a paradicsomot, ha valaki nem jött volna rá...

Nem tudom mit írhatnék még. Tegap nem bírtam ki és megnéztem az NCIS-t és látszott mennyire le voltam maradva, mert többek között McGee-nek megnőtt a haja XD, de imádtam ezt a részt. Be kell pótolnom az elmaradásaimat. A Heroes-t is nyomatom, a mostani tegnapi részt még nem töltöttem le, de imádom ezt az évadod. És nem értem, hogy miért esik a nézettség ez az évad 1000x jobb, mint a 2. Csak Mohit kéne kiírni. Az SN-nel kicsit le vagyok maradva, de az utcsó rész amit láttam, az nagyon betett. Majd videózok belőe, van pár jó rész. És elvileg a nézettség nagyon jó és ennek köszönhetően lesz 5. évad. És ez olyan jó! A House egy tragédia. A Chameron szál elég jó (mihez képest... a 4. évadhoz), de helyezzük a középpontba 13-ast játék folyik. Most ő játsza Foreman szerepét komolyan. Ez így nagyon nem jó. David Shore-nak jelezni kéne, hogy sz*r, amit csinál. És a Huddy szál se tetszik... Az NCIS fantasztikus és ez a nézettségen is látszik. Jó 6 évad kellett hozzá, de megérte. Szóval nagyjából meg vagyok elégedve a sorikkal. A DH pótlás, az már tutira csak a nyári szünetben kezdődik el. Na, de ennyit mára és talán holnapra is. Most 19:00 van szóval kezdődik a Széf. Tegnap is jót szórakoztam rajta, ma is akarok. Legyetek rosszak.

pás.

mood: szófoshatnék
sound: alvin és a mókusok - szerelem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése