I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2008. november 28., péntek

Nyugalom

Nyugalom, nyugalom még élek, csak közbejöttek megint a dolgok... huh ezt megint jól megaszontam... Szóval sokat kellett tanulni, amikor időm volt akkor pedig a dizi rendelésekre álltam rá, már majdnem készen vagyok, mind a hárommal. Majd beteszem őket, természetesen vízjellel ellátva és akkor fel tudjátok mérni, hogy meddig terjednek el a képességeim... Ma nem sok minden történt velem. Csütörtököm szokás szerint nagyon sz*r volt, a péntek pedig, hát elviselhető. Persze csak a sulira célzok. Ma taliztam a legjobb barátnőmmel, eldumálgattunk az élet fontosságairól. XD (jah persze...) Ohhh nem is mondtam a legjobbat. Tegnap húztunk. Nem, nem el a fenébe (jó is lett volna), hanem karácsonyi ajándékozgatós hülyeségesdit. A legszebb az egészben, hogy csak annyit tudunk, hogy fiút vagy lányt húztunk-e és ennyi. És az majd azon a napon fog kiderülni, hogy kit húztam, amikor már ajándékozunk. Fantasztikus. Örülök, tényleg. Na mindegy, most megyek dizizgetni, azután lehet még jövök ma valamiért nyafogni. :D Addig is...

pás.

(Lehet az oldal dizije hamarabb jön a tervezettnél, valahogyan megjött a kedvem a váltáshoz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése