I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. február 17., kedd

Gyorsan

Tényleg nagyon gyorsan, mert tanulnom kell, mint tegnap említettem viselkedés kultúrát és most bejött az informatika is. És ha most leírom gyorsan a napomat, akkor este már csak a Hét pasijával és az ígért bejegyzéssel kell jönnöm. Bebének szívből köszönöm a commentjét, majd válaszolok este. :D

Nah elsősorban szeretnék innen jobbulást kívánni Niximnek, akit ma reggel, negyed 7 körül egy figyelmetlen, mint később kiderült ittas állapotban lévő pasas gázolt el Budapesten, az iskolába menet. Remélem a pasast elkapják és vagy 80 évre lecsukják. :@:@:@ NIXIM MELLETTED VAGYUNK ÉS ÉPÜLJ FEL MIHAMARABB!!!

A mai napom így remekül indult... mindezek mellett reggel a busz késett... fellökött egy nő és mivel alapból jó hangulatban voltam elkezdtem szitkozódni a buszon, majd nem bírtam tovább és kisebb sírógörcsöt kaptam, amit megpróbáltam úgy, ahogy takarni. Remek volt. Hogy folytatódjon eme csodás nap 10 percet késtünk az 1. óráról. Lényegtelen, mert irodalom volt és csak a dogáról beszélt a tanár. Mellékesen 5-öst kaptam rá és még a nyelvtani részre is adott egy osztályzatot, ami szintén 5-ös lett. Stréber. Köszönjük, Emese. Grammaren nem csináltunk sokmindent, kiderült, hogy a bemutató órát jövőhét szerdán pótoljuk be. Jupeee. Tesin a jobb oldalas ziccerem 4-es lett, 10-ből 7x találtam be. De majd még lehet javítani. Bár nekem ezzel sincs semmi gondom. A matekot óra végére megértettem, de a leckét megint nem tudom megcsinálni. Infón a tanár feletetni akart, amin mindenki meglepődött, mivel ilyet nem szokott csinálni, főleg nem ilyen váratlanul. Végül nem feleltetett csak átismételtük a dolgokat. Pont ezért fogok ma tanulni rá. Holnap az lesz az 1. óra és remélhetőleg most már NEM founk késni. A 45 percből már csak 35 percnyi késés megengedett. Az utolsó óra channel volt, gépes teremben, de ugye mint már mondtam tanultunk. Bár az túlzás, hogy tanultunk, de valami olyasmi akart lenni. Én már az elején röhögőgörcsöt kaptam, de utána kicsit megsajnáltam a tanárt. Lehet b*nkó dolog volt kiröhögni. Sőt tutira. Na majd holnap helyrehozom ezt a hibát.

Ennyi volt. Azután hazajöttem leckét írtam, leugrottam anyummal a Rossmanba és a DM-be, de amit akartam az egyik helyen sem volt. De legalább gyarapítottuk a lilagyűjteményemet egy újabb darabbal.

Most megyek tanulni, este ÍGÉREM jövök.

pás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése