I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. február 16., hétfő

Szerelmespárok innen-onnan

Megint nem rólam. :P

Valentin Nap környékén rengeteg újság és internetes oldal foglalkozott a szerelmesekkel. Hoztam is nektek 3db összeállítást, kettő sorozatos szerelmesekről szól, míg egy valódi hírességek párkopcsalatairól. Kit érdekel? Engem nagyon! :D

A Portrait Magazin minden évben kihirdeti az általuk legjobbnak vélt 10 TV-s szerelmespárt. Íme az idei lista:

#1. Chuck Bass & Blair Waldorf [Gossip Girl]
“Three words. Eight letters. Say it and I’m yours.”

#2. Brooke Davis & Lucas Scott [One Tree Hill]
#3. Nathan Scott & Haley James Scott [One Tree Hill]
#4. Lucas Scott & Peyton Sawyer [One Tree Hill]
#5. Clark Kent & Lois Lane [Smallville]
#6. John Connor & Cameron Phillips [Terminator: The Sarah Connor Chronicles]
#7. Nate Archibald & Jenny Humphrey [Gossip Girl]
#8. Serena van der Woodsen & Dan Humphrey [Gossip Girl]
#9. Annie Wilson & Ethan Ward [90210]
#10. Nate Archibald & Blair Waldorf [Gossip Girl]

Nem rossz összeállítás, de szinte minden páros a The CW sikersorozataiból származik. Oda se neki. Mondjuk van 1-2 párosítás, amitől a falra mászok, példának okáért Nate és Jenny... Pfuj! Az 1. helyezettnek ellenben tiszta szívből gratulálunk!(L) *tapsvihar* (A vastaggal kiemeltek azok, amikkel egyetértek...)

A Teen Vogue 10 híresség igazi kapcsolatát rangsorolta, bár van egy aprócska gyanúm, hogy ide a páros öltözködési stílusa is tényező volt.

#1. Vanessa Hudgens and Zac Efron
#2. Agyness Deyn and Albert Hammond Jr.
#3. Blake Lively and Penn Badgley
#4. Miranda Kerr and Orlando Bloom
#5. Rachel Bilson and Hayden Christensen
#6. Miley Cyrus and Justin Gaston
#7. Mary-Kate Olsen and Nate Lowman
#8. Kate Bosworth and James Rousseau

#9. Kristen Stewart and Michael Angarano
#10. Leighton Meester and Sebastian Stan

Igaz, ami igaz, Zanessa szép páros és már több mint 2 éve vannak együtt? Azta! Előkelő 3. hely Blake és Penn számára, akik a GG 1. szerelmespárja voltak, akik összejöttek a valóságban. (1., mivel arról sugdolóznak mostanság, hogy Ed és Vanessa között is van valami. Hát ez a párosítás nem jutott volna eszembe, de nem lenne rossz páros. Mivel Leighton már foglalt... Ha nincs ló, jó a...) Rachel Bilson-t, mindig Adam Brody oldalára várom vissza. Ők ketten annyira tökéletesek voltak. Szomorú, hogy vége, de Hayden-nel már egy ideje tart a kapcsolat. Jó, hogy Rachel kapcsolatai általában hoszú életűek. Nem úgy, mint az őt követő Miley Cyrus, aki egy fehérnemű modellel jár, ha jól informált vagyok. Nem bírom a csajt... És nemrég töltötte be a 16.-ot. Váltig állítja, hogy ő a házasságáig nem érintkezik férfival. Mibe, hogy ez a csaj már rég nem szűz? :P MK Olsen-t már régóta imádom, habár az ízlése kicsit ficamos, de egy igazi tehetség, egy természetes szépség. Akinek mondjuk nem ártana kevesebb szőkítőt használnia... a barna MK-t akarom!!!! Hogy essen szó magáról a kapcsolatáról is... a pasit nem ismerem, de ha szeretik egymást, akkor hajrá! Kristen Stewart már 4 éve él boldog párkapcsolatban. Örülök neki. Robert-tel a filmben jók, de nem tudnám elképzelni őket a valóságban egymás mellett. És végül, de nem utolsó sorban Sebastian és Leighton. Sebastian a GG-ben is feltűnt 1 vagy 2 epizódra? Már nem emlékszem, de nem bírtam a búráját. Na jó, adok neki egy esélyt, hiszen visszatér a 2. évadba. Sajnos. De mivel Leighton-t imádjuk na jó, rábólintok. :)) (Ok, most jól elhülyültem ezzel, de ha tényleg szeretik egymást a párosok, akkor minden jót kívánok nekik.) Akikről nem írtam, azokat nem ismerem. Sorry.

És végül, de nem utolsó sorban jöjjön a TV Guide összeállítása amely a Television's Worst Couples címet viseli. Őőőőőő van benne valami... Sok favoritom van benne, de ha belegondolunk, akkor tényleg idegesítő némelyik kedvencem.

#1. Justin and Rebecca, Brothers & Sisters
#2. Nate and Brenda, Six Feet Under
#3. Lincoln and Sofia, Prison Break
#4. Chloe and Jimmy, Smallville
#5. Meredith and Derek, Grey's Anatomy
#6. Sam and Ruby, Supernatural
#7. Ryan and Marissa, The O.C
#8. Susan Mayer and anyone, Desperate Housewives
#9. Jim and Pam, The Office
#10. Speidi, The Hills
#11. Bret Michaels and anyone, Rock of Love
#12. Dawson and Joey , Dawson's Creek
#13. Rachel and Joey, Friends
#14. Vanessa and Nate, Gossip Girl

#15. Jack and Kate, Lost
#16. George and Izzie, Grey's Anatomy

(A többivel ellentétben itt a legjobban utált párosokat emeltem ki...)
Nah és akkor. Az első 2 pároshoz nem tudok mit hozzáfűzni, nem nézem egyik sorit sem. A 3. helyezetről nincs véleményem, régen láttam a Prion Breaket. Smallville szintén távol áll tőlem. Meredith és Derek abszolút favoritok és én egyáltalán nem soroltam volna őket ebbe a listába. Na jó, ha kritikus szempontból nézzük van benne valami, de én megvédem őket. Sam és Ruby az 1. helyre is kerülhettek volna. Ez az új csaj borzalmas. A régi Sam és Ruby-s felállással semmi problémám nem lett volna. Ryan, Marissa, szintén favoritok voltak még annno az OC-s mániámkor. Le a listáról! Tudjuk, túl sok a dráma, tiszta Dan és Serena kapcsolat, de bármennyire is idegesítő a nézők várják, hogy ez a 2 gyönyörű ember egymásnak essen. Ez a Susan és bárki kicsit csúnya dolog. Susan és Mike csodaszépek együtt. Susan és Karl, Susan és Ian... kukába velük!!! Jim és Pam. Áhhhh ez olyan mintha 2 rajzfilmfiguráról lenne szó. Én szeretem őket együtt. Bár Pam egy nagyrakás szerencsétlenség és nem ártana neki egy bajusztalanítás... De Jim és ő... ne mááááár. Mint egy ovis szerelem. Ne bántsuk őket!!!!! Speidi!!!!! Fúúúúúúúj! Első 3-ba én tuti betettem volna... 11, 12... no comment. Bár anno néztem Dawsonékat és ez az alappáros. Katie Holmes és a szőke gyerek. Asszem szerettem őket együtt. (Igen ilyenekkel tettem tönkre a gyerekkoromat és? Valami probléma? Azért...) Rachel és Joey pocsék páros. Végre valami amivel egyetértek. Én mindig Rachel és Ross párti voltam... még akkor is ha Ross néha olyan volt, mint egy meleg. :S Vanessa és Nate... A legrosszabb párosítás a Nate és Jenny után. Őket is az elejére kellett volna tenni. Jack és Kate a Lostból. Úgy gondolom Bebe órákig tudna mesélni erről. Commentben nyugodtan kifejtheted a véleményed drága ;) És végül de nem utolsó sorba George és Izzy. Igen, őket nem bírom. Geroge és Kelly, Izzy és Danny, OK. De ez a Geroge és Izzy... Már az elejétől utálom...

És akkor megjött a kedvem ahhoz, hogy én is csináljak egy-egy 10-es listát mind a 3 kategóriához. De erre már csak holnap kerül sor. :))

Különben meg Valentin Nap alkalmából holnap visszatér a kedvenc modulunk vagyis a HÉT PASIJA!!!!!! HUHUHUHHHHHHHH!
Kül. holnap tanulnom kell vis. kult.-ra. Szóval nem tudom mikor jövök. Kb. ilyentájt. Asszem.
(A mai nap jó volt, legalábbis a hétfőkhöz képest. Gyorsan telt minden órám, kivételt a németet. Az egy örökkévalóság volt. Matekot nem értem, tesin felülésből volt felmérés, holnap kosárlabdából osztályoznak minket. Komin Kepes András műsorát néztük, ami mondjuk nem vot unalmas. Végre valami :P Komis angol is gyorsan telt, mivel a tanár hulla fáradt volt és a felelést is megúsztam. Az utolsó óránk kivételesen meg volt tartva... már jól elszoktunk tőle. De hála a tanár jóindulatának kb. 20 percet netezhettünk. Majd indulás haza. Megjegyzések: Ma is esett a hó. A fene essen belé., Ma nem tejesdobozt rongáltam, hanem ketchuposat. Beletörtem a kupakot. De celluxal egész jól helyrehoztam., ezenkívül Ma jó délutánom volt, hamar végeztem a lecókkal, de nem volt kedvem gépezni. Szóval el voltam. Am tegnap SN-t néztem és ez a rész sokkal jobb volt, mint az előző rész. Nah ennyit a magánéletemről.)
Most már tényleg megyek... 20:54 van és 21:00-kor általában már nem akarok gép előtt ülni. De ez ma is lehetetlen lesz.
pás.
KÉSŐBB: Bebe(L) kifejtése a Jack és Kate szerelmi szálról:
Na és itt a jól megérdemelt kommentem! :-D Utálom tiszta szívemből Jack és Kate párost!!(dühroham:-P) Ó, hogy Jack halna meg! (lázadjunk) Nekem mindig is a favorit Sawyer-Kate páros lesz X-D
MERT MEGÉRDEMLI!!!!! ;)

6 megjegyzés:

  1. Na és itt a jól megérdemelt kommentem! :-D Utálom tiszta szívemből Jack és Kate párost!!(dühroham:-P) Ó, hogy Jack halna meg! (lázadjunk) Nekem mindig is a favorit Sawyer-Kate páros lesz X-D

    VálaszTörlés
  2. A jól megérdemelt kommented :D
    Nah örülök a véleménykifejtésednek, asszem ezt be is írom a bejegyzésbe... megtisztellek ezzel. Ha már én a témához nem értek és addig terjed az értelmem Lost terén, hogy Charlie! És, hogy miért kellett kiszedni a soriból? XD Szóval köszi a kifejtést. Erre azt a választ várom, hogy szívesen máskor is. ;) A jól megérdemelt komiddal... :D
    pusz (K)

    VálaszTörlés
  3. Szívesen máskor is! :-D Én is örülök a válaszodnak! XD

    VálaszTörlés
  4. Kiírtalak a bejegyzés végére. MERT TE MEGÉRDEMLED! És örülök, hogy örülsz. Ohhh akkor örülök, hogy számíthatok RÁD a jövőben is.
    Ezért egy hatlmas pussz!!!!
    ;);)

    VálaszTörlés