I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. február 20., péntek

Miért esik a hó? :S

Jó, vannak fontosabb dolgok is, mint például a környezetszennyezés vagy a gazdasági világválság. De én a földön gurulva röhögtem volna ki azt, aki azt mondja nekem tavaly karácsonykor, hogy 2009-ben, Magyarországon esni fog a hó. Vastagon belepi az utakat és meg is marad hosszú időre. Azt hittem örökre le kell mondanunk a hóról. Azt hittem a gyerekeim csak képekről fogják ismerni a havat. De így még arra is látok esélyt, hogy a jegesmacik is megmaradnak. Legalább 2 évvel tovább, mint ahogyan azt eddig gondolták. Ez jó, mert imádom a jegesmacikat. A havazáson kívül a másik problémám Homérosz és annak Íliásza. Apum pont az előbb adta a kezembe. Ma vette meg. 466 oldal. Jövőhét péntekre. Kötelező! Jó az Abigél is volt annyi és azzal végeztem 2 nap alatt. De arra ráment az egész napom. És a hétvégémet nem fogom ilyen sz*rra pazarolni. Ha nem olvasom ki, akkor nem. Engem nem érdekel. Nem élünk már abban a korban, hogy rabszolga legyek. Hétköznaponként a tanárok kínozhatnak, de a hétvége az enyém. 2 nap, ami csakis RÓLAM szól. A pihenésről, a lustizásról, a sorozataimról. És ez a 2 nap még kevés is. De azért majd beleolvasok. A mai napom, amúgy egész jó volt. Mindent megúsztam. Mondjuk channelből írtam és az 5-ös lett. A tanárt ma is semmibe vették és én ma is sajnáltam. Egyre jobban... Szerintem hamarabb hagy minket itt, mint ahogyan kirúgják. A busz után ma már nem is futottam. Semmi értelmét nem láttam, úgy voltam vele úgyis lekésem. Akkor mg. És az az 5 perc igenis számít, amit az ember fagyoskodással tölt el. Vagynem. Jelenleg csomó mindenki van msn-en. De valahogyan nincs kedvem beszélni senkivel sem. Mindenki tudja, hogy én nem szoktam beszélgetést kezdeményezni msn-en. Megvárom, amíg valaki rámír. Így hogy ezt elkerüljem, rejtve kapcsolódok. Pedig egyik felem szeretne kommunikálni a barátaimmal. Másik felem jelenleg lesz*r mindent. Nagyon búval b*szott vagyok mostanság. Kevés dolog van, aminek igazán tudok örülni. Hiányoznak a barátaim, azok az emberek, akik mellett önmagamat adhatom. Vajon nekik én hiányzom? Talán. Még mindig nem tudok semmit sem Nixiről. Nagyon nem is beszélek erről senkivel. Lehet, hogy kéne.

Hát nem tudom mit írhatnék még. Itt a hétvége ennek viszont örülök. Már a szokásos hétvégetáncomat is ellejtettem anycimnak. Ohhh ha már anycim... ma látott olyan tégelyes Balea ajakápolót, amire már vagy évezredek óta fáj a fogam. Csak 2 db volt a dm-ben, de nem vette meg, mert nem tudta kell-e még. Persze, hogy kell. Szóval nem biztos, hogy holnap még lesz. De szerintem a közeljövőben, úgyis el kell mennem az Auchanba. Pl. A Twilight könyvről még mindig nem mondtam le. A filmet is le kellene töltenem. Ezenkívül szeretnék moziba menni. Konkrét tervem még nincsen, de az tuti, hogy egy alkalommal be fogok lógni (igen lógni, mert asszem 18-as) Jensen Ackles 3D-s filmjére. Kihagyhatatlan. Ilyen helyes csávót, ilyen élethűen nézegetni a moziban. Ááááááh kihagyhatatlan. Valaki? :D :P

mood: sad
sound: the sounds - bármi... (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése