I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. június 30., kedd

Tunyacsáááááp

Hát a mai napról nem sok mesélnivalóm van, ugyanis csak pár órája ébredtem fel... Komolyan, amikor az ember azt hinné, hogy semmi újdonsággal nem tud előrukkolni... Ma 1-kor keltem. Délután... Ez nem lenne meglepő végülis... Hiszen minden áldott nap, szinte ugyanaddig vagyok fennt és sokáig alszom. De 1-ig? Mondjuk lehet besegített az is, hogy tegnap 6:30-kor keltem a futás miatt. :P Mind1, szóval ébredés előtt kb. 3-4 órával előfordul, hogy kinyitom a szemem, rápillantok az órára, madj visszaalszom. Ma is azt hittem ez történik velem. Rápillantok az órára, huh még csak 8 óra, mondom magamban. Aztán 15 perccel később újra felkeltem, mondván minek lustizzak tovább. Erre ránézek az órára és amint alaposan rázoomolok látom, hogy a mutatókat kissé összekevertem az előbb és már 1 óra van, egyáltalán nem 8. Hát kicsit felpattantam. Szóval ma valami nagyon nem stimmelt az én kis világomban. Mostanra azért helyreálltak a dolgok. Nah, de ennyit a reggeli dilemmámról és rólam.

Mint tudjátok, tegnap How I Met Your Mother nap volt a Comedy-n. Elvileg ez minden hétfőn így lesz, szóóóóval... Sajna megint előről kezdték, de engem ez nem nagyon érdekel, az 1. évad első feléről úgyis lemaradtam. De a lényeg az, hogy fantasztikus volt!!!!!! Hát én olyanokat röhögtem, hogy huh... meglepődtem saját magamon. Nagyon jó volt, nem bírok várni 1 hétig a folytatásra... :)) Ha már sikerült megint a sorozat-mániámra terelni a szót, akkor még annyit, hogy végre le lehet tölteni a True Blood 3. részét is... felirat mondjuk még nincs, de az kit érdekel? Ezenkívül végre a How to Be-t is le lehet szedni, nem torrent oldalról, aminek szintén nagyon örülök, de eddig még nem nagyon volt időm rá. És mivel mostmár sikerült összekevernem a sorikat, a filmeket, akkor itt az ideje, hogy beszámoljak egy csodás dologról! Zitám megszerezte Avril Lavigne - The Best Damn Tour Live In Toronto 2008-as DVD-jét ééééééééééééés átmásolta nekem! És én annyira imádom őt ezért!!!! Hát ezt kaptam tőle a szülinapomra... mivel sajnos jövőhéten elutaznak, 3 hétre szóval addig nem is látom őt. :((((( Ez viszont szomorú... :'( De, azért szeretném itt is megköszönni neki ezt a FANTASZTIKUS AJÁNDÉKOT, KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!! Eddig még nem néztem meg, ugyanis bent akarom megnézni a plazmán, de mivel a mai napot átaludtam, tegnap futottam... hát még nem volt rá alkalmam. Na majd holnap... vagy azután. :)

Ma még várhatóan jövök. Ugyanis honlapot tuit szerkizek, tehát a netközelségem az meg lesz, a blog közelségem meg úgy 88%. Ugyanis ma kedd van, ha kedd, akkor Hét pasija! És van egy újabb pasas aki megérdemli a szereplést, szóval megéri még feljönni. Most viszont megyek, ugyanis miután a gépemen rendet tettem, itt az ideje, hogy a szekrényeimben is rendszerezzem egy kicsit a dolgokat, mert elég nagy a zűrzavar. :S Végülis mire való a nyári szünet? Mondjuk most jut eszembe, hogy nem ártana nekiesni a kötelezőknek sem. Áhhh mindegy ráér. Amíg nem kell belőle olvasónaplót írni.. :))))))

Nah, most tényleg lépek. Na pááááás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése