I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. június 29., hétfő

Újra itt!

Remélem örültök nekem! :)) Tudom megint eltűntem, pedig mindig volt blogolós lelkiállapotom, de soha nem jött össze a dolog. Időközben sikerült összeszednem egy csodálatos víruscsomót is, hála a True Blood-nak, szóval azt irtogattam az elmúlt napokban és úgytűnik elég sikeresen kiküszöböltem a problémát. Bár még mindig nem hiszem, hogy 100%-ig tiszta lenne a gépem, de szerintem ez sem tart már sokág és nemsokára minden a régi lesz. Mondjuk attól függetlenül, hogy szerettem volna irogatni, nem nagyon lett volna miről, max. az adott depiről vagy jókedv-bombáról, szóval nagyon nem is maradtatok le semmiről. Még mindig nem nagyon csinálok semmi értékelhetőt. Eljárok futni, bár eddig még csak heti 1 alkalom jött össze, de majd ezen a héten talán összejön a 2. :P Csináltam egy csomó icont, ezeket majd felpakolom DeviantART-ra és LJ-re is, amit még eddig nem sikerült nagyon használnom. Gondolom feltűnt a blog még mindig nem Friends Only és sajna nem is tudom megmondani mikortól lesz az, ugyanis még mindig kapok e-maileket pedig ugye az 1 hét már letelt. De hát nyár van és ilyenkor mindenki elfoglalt és van más dolga is, mint itt lógni. Kivéve nekem, persze. :)) Aztán szeretnék utólag is BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI AZ ÉN DRÁGA STEVEMNEK! Aki szombaton ünnepelte becses 17. születésnapját, és szeretnék tőle itt is elnézést kérni, amiért kihagytam a (nagyon jó hírű... :P ) partyját. XP Mivel kicsit megsértődött, hogy nem mentem el és mivel tudom, hogy olvassa a blogom, remélem megbocsát. (Dojkának üzenem: STEVE! *szemöldökhuzogatóssmiley*) Aztáááááááán... Szerdán megkezdjük a júliust, ami nagy költekezésekkel jár, ugyanis egy csomó mindenki ekkor ünnepli a szülinapját. Pl. anycim, Bebém, zsúm, Tüszim és a poén kedvéért még én is. Nem gáz... Van még valaki? :D Szívesen felköszöntöm az olvasóimat is. (L)(L)(L)(L)
Említésre méltó, de nem személyes, hogy ma 4 részt leadnak a How I Met Your Mother-ből... Ki örül? Én nagyon... tökre bele vagyok szerelmesedve a soriba egy ideje... Ömmm erről jut eszembe... van egy kevésbé kellemes téma is... Csütörtök éjjel elhunyt az angol poplegenda Michael Jackson... mint tudjátok, ha olyan személytől kell megválnunk, aki valamilyen módon hatással volt rám, akkor mindig írok róla. Heath Ledger, Albert Györgyi... Remélem nem kell folytatnom a sort. Szóval Jacko is megérdemli, hogy szenteljek neki pár sort, de természetesen majd egy külön postban.




Személyes tervekről annyit, hogy hétvégén (azt hiszem a héten... ha jól emlékeszem) elmegyünk a nővéremékhez sütögetni. Szóval van is 1 programom a hétre. Király, ha így haladok... :)))))) Talán jövőhétre 2 is lesz... :P
És egy kis blogos dolog...fontolgatom a video blogolás ötletét... érdekes lenne ha egy vidin beszélnék hozzátok nem? szerintem tiszta poén lenne... mindig menne alatta valami zene... nekem tetszik az ötlet! :P :))
Nah és most érzem úgy, hogy semmi másról nem tudok írni. Szóval megosztom veletek a legújabb és valószínleg utolsó honlapszerkizős próbálkozásomat. Nézzetek be, szerintem egész jól alakul.

AVRIL- FAIRY

csókollak titeket... (holnap új hét pasija választás... *nyami*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése