I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. augusztus 29., szombat

A 10 legkedveltebb énekesnőm...

Visszatértem és rögtön újabb rovat érkezik, mégpedig Ranglista néven. Ebben a modulban a legjobb 10-est fogom megalkotni valamilyen témában. Íme az 1. próbálkozásom. :))

Gondolkodtatok már azon, hogy nektek kik a kedvenc énekesnőitek? Vagy kik azok akiket általában hallgattok? Én nem nagyon, egészen tegnapig, amikor Maddie-vel dumáltunk és valahogyan szóba jött ez a téma. Sokat gondolkodtam azon, hogy ki az a 10 énekesnő, akit a legjobban szeretek vagy a legszivesebben hallgatok mostanság. Erre jutottam. :)
Énekesnők sorrendben, tőlük a kedvenc dalom,(mondjuk a kedvenc dal, az túlzás, mert mindegyik énekesnőnek annyi jó száma van, hogy nagyon nehéz kiválasztani 1-et, amire azt mondom, hogy a legjobb...) YouTube-os linkkel ellátva. Enjoy :)(:

1. Avril Lavigne - Anything But Ordinary
2. Demi Lovato - That's How You Know
3. Katy Perry - Simple
4. Kelly Clarkson - Addicted
5. Ashley Tisdale - Acting Out
6. Christina Aguilera - Beautiful
7. P!nk - Just Like a Pill
8. Jordin Sparks - Battlefield
9. Pixie Lott - Boys and Girls
10. Beyonce - Sweet Dreams

Megyek komikra válaszolni... :)))

7 megjegyzés:

  1. Ezen gondolkoztam napokig. Ritkán hallgatok énekesnőket, egész keveset. Nekem Avril, P!nk (tök jó némelyik dalszövege!), Katy Perry, ebben ki is merül? Ja, néha Xtina és Madonna.

    VálaszTörlés
  2. Nehéz kérdés az biztos. :))
    Én is bajban voltam az elején...

    Az én nagy kedvenceim a régebben bevállt énekesnők, mint már te is említetted Avril, P!nk, Christina Aguilera. Ezt persze próbálom vegyíteni néhány új tehetséggel, de elég nehéz, mert szinte mindenki egy irányba húz. És a mai ,,zene" nem sok jót és újat nyújt.

    te mit hallgatsz szívesen? :))

    VálaszTörlés
  3. Huh, asszem nagyon távol áll tőled, amit újabban szeretek... volt több korszakom, néhány állandó (mint pl. Avril), egy ideje meg teljesen ráálltam a japán vonalra: visual kei, jrock, kevés jpop. Főleg the GazettE, Alice nine, An Cafe, Gackt, meg néhány más...

    VálaszTörlés
  4. Én is sokfajta zenei korszakon mentem már át... volt, hogy a rock-ért és a metálért rajongtam, volt, hogy a hip-hop-ért, most pedig inkább újra a pop-osabb vonal vonz.

    Japán? Tényleg? De jóóó. Mondjuk én annyira nem ismerem a japán zenét, de elég nyitott vagyok minden irányba. :))

    VálaszTörlés
  5. :))) De jó, mennyifélét összehallgathattál te is!:)
    Nem tudom, hogy tetszene neked a japán zene. Tele a net, ha érdekel, rá tudsz keresni. :) Engem az egész ország érdekel(t már kiskoromban).

    VálaszTörlés
  6. a zene sok ember életét kitölti, én is 1 ilyen vagyok a tömegből...
    a mai napig is, annyi féle skálán mozog a zenei izlésem, hogy phuuu :)
    majd a hétvégén lehet rákeresek, ott a YouTube, azon minden van... :)

    Olyan jó, hogy minden egyes kominál valami újat tudok meg rólad. :) Am miért pont Japán?(ország)

    VálaszTörlés
  7. Vonzott a kelet, a más-világ, de hogy anno miért pont japán, meg nem tudnám mondani. Volt talán valami rajzfilm? Mese? Egyéb sztori? Fogalmam nincs...elkezdtem utánaolvasni, mert érdekes kultúra. Bár nem vagyok olyan fanatik, mint akik pl. tanulnak is japánt (nyelvet...), igaz, 1-2 jelet felismerek. A sok ezerből.XD

    VálaszTörlés