I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. augusztus 31., hétfő

Az első részlet(ek)...

Aki követ twitter-en, az tudja, hogy jelenleg könyvírással foglalatoskodom. A történetszál már nagyon régen megérett bennem és már 3 könyvalapnyi anyaggal végeztem is fejben. Egyenlőre nem szeretném lelőni azt, hogy miről is szól pontosan, a címet sem árulom el, de most keményen utalok arra, hogy az Aktuális rovatban, a projectjeim között megtalálható a könyv címe. XD
Az 1. fejezetből egyenlőre 5 oldalt írtam meg és úgy gondoltam most felteszek belőle két kis részletet kedvcsinálónak. Remélem tetszeni fog:
,,Az egyik viszont beroggyant a lábam alatt, én pedig hatalmas sebességgel a hátsómra huppantam pár doboz kíséretében, amik hihetetlenül lendületesen omlottak le egymás tetejéről és mind szinte felém vette az irányt. Miután megszűnt a ,,lavina” , nagy nehezen felkászálódtam, annak ellenére, hogy a hátsó felem iszonyúan sajgott. A sarok felé pillantottam és abban a percben mintha a fájdalmamat elfújták volna. Egy halom döglött patkányra lettem figyelmes, amelyek teteme egymáson hevert. Azt hittem újra a földön kötök ki. Gyorsan beállítottam a gépet és készítettem pár igazán sokatmondó képet. Ezután körbefotóztam a raktárt is, habár a kupit én csináltam, azért hírverésnek ez is jó lesz. Majd hirtelen egy hatalmas kattanásra lettem figyelmes, majd elindult felfelé az ajtó."

,,Nem láttam Andrew reakcióját, csak annyit érzékeltem, hogy hirtelen megfordult. Nem mertem visszanézni, féltem, hogy itt lohol mögöttem és, ha nem nézek a lábam elé, akkor hasra eshetek akkor pedig nekem végem. Egészen hazáig rohantam, majd behuppantam az autómba, a cipőimet feldobtam az anyósülésre és a gázra léptem. Szándékosan kikerültem a falatozót és siettem a nyomdába. Mikor odaértem már sokkal nyugodtabb voltam. Felvettem a cipőimet, megigazgattam a szoknyámat, majd levettem a kabátkámat és a szoknyám köré tekertem, hogy ne tűnjön fel, hogy tiszta homok vagyok. Helyrehoztam a sminkemet és a hajamat, felültettem egy hatalmas mosolyt az arcomra és határozott léptekkel betopogtam a szerkesztőség ajtaján."

7 megjegyzés:

  1. Ígéretes!:) Várom a folytatást!:) Milyen hatások befolyásoltak az írás során? Azaz mikből merítesz ihletet, ötletet?

    VálaszTörlés
  2. Amint elkészülök az 1. fejezettel, felteszem az egészet. :) De az a suli mellett, a folytatás még várat magára. (Eddig 6 oldallal végeztem)

    A fő karaktert legfőképpen az alapján formáztam meg, amilyen mindig is lenni szerettem volna és megpróbálom majd az ilyesfajta élet jó- és rossz oldalát is bemutatni. A történet pedig különböző, olykor kissé sablonos, sorozatbeli jegyeket hordoz magában. A modern könyvek- és sorozatok kliséit próbálom átformálni valami újszerűvé. Majd elválik milyen eredménnyel. ;)

    VálaszTörlés
  3. :)) Alig várom! Viszont a suli mellett nem egyszerű időt és energiát szakítani rá...

    VálaszTörlés
  4. hát sajna egyáltalán nem... és most, hogy újra kellett rakni a gépem az egész elveszett és csak ez a 2 kis részlet maradt... ez pedig nem túl nagy kedvcsináló a folytatáshoz... :P

    VálaszTörlés
  5. Ezt sajnos meg tudom érteni. A fene a gépekbe...

    VálaszTörlés
  6. Szívemből szóltál!
    De úgytűnik mostanában mindent úgy csinálnak, hogy rövid életű legyen és minnél hamarabb kelljen lecserélni.
    Felháborító. XD

    VálaszTörlés
  7. Igen, pontosan, az utóbbi pár évben folyton ezen mérgelődünk...

    VálaszTörlés