I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 1., kedd

Első nap az iskolában...

Hát ez is megvolt. Az 1. nap az iskolában. Mit is mondhatnék. Bejegyzés elsős módra. Tessék olvasni:

Nem tudtam aludni. Baromi álmosan keltem. Késett a buszunk. Ennek hála, az utolsó percben toppantunk be. Az évnyitón elsüppedtem a tűsarkúmmal a földben. Az osztály nyert egy szabad napot. Kikaptuk a borzalmas órarendünket és megkaptuk az új tanáraink neveit. Lecserélték az eddigieket. Így csak a tesi tanár maradt meg. Jah és az ofő. A franciásoknak megint jobb dolguk volt. Szomorú vagyok, mert az infó tanárom és a német tanárom nagyon fognak hiányozni. Szomorú vagyok, mert nem fogok megtanulni angolul, ugyanis egy 60 éves nőt kapott meg a csoportunk, aki tanítani nem tud. Viszont igen távolra tud köpni, miközben beszél. Elvileg. Boldog vagyok, mert cuki^^ emberek is vannak az osztályomban. Boldog vagyok, mert lecserélték a matek tanárt is, egy olyanra, akivel elvileg megfogtuk az Isten lábát. De egyben szomorú is vagyok, mert hiányozni fog, hogy egy tanárnak szimpi voltam és ezért hecceltek vele a többiek. :(( Semlegesen fogadtam a hírt, miszerint van másfél új osztálytársunk. Az egyik egy lány, aki németes. Ennek örülök. A másik egy srác, de azt még nem tudjuk hozzánk fog-e járni. Remélhetőleg nem. :P

Kikaptuk a könyveket. Majd leszakadt a vállam tőlük. 5 matek könyvet kaptunk. Suli után bementünk a McDonald's-ba, mert koffeinhiányom volt. A buszmegállóban meleg volt és sokan voltak. Mire hazaértem, eltört a nagylábujjam. Ledobtam a cuccaimat és elmentem a Keszi Nyomellbe. Vettem csomagolópapírt a füzeteimnek. Egyediek lesznek. Ott találkoztam egy régi osztálytársammal. Beszélgettünk. Majd elváltunk. Ha minden jól megy ma vagy holnap Twilight-os és New Moon-os vignettákat teszek a füzeteimre.

Holnap suli. 6 órám lesz. Énekkel kezdünk. 6.óra után múzeumba megyünk. Utána pedig az ARC kiállításra az osztállyal. Soha nem fogok hazaérni. Fáradt leszek. Nincs kedvem semmihez. Nem akarok suliba menni. Nem akarok tanulni. Olvasni akarok. Miután befedem a füzeteimet és kinyomtatom a vignettákat azt is fogom tenni. Megyek is.

Dojkának köszönöm a szuvenírt.
Amint elszáll a suli hatása, megírom a csodás új órarendet és megmutatom az új, csodaszép frizkómat.

bye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése