I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 2., szerda

Az idegrobbanás

2 nap telt el, és eddig jóformán nem is tanultunk semmit. De én mégis képes voltam a 2. napon kiborulni. Na, de nézzük csak ezt az atomcsigalassú napot kicsit részletesebben.

Jó pont, mert reggel nem késtünk el. Rossz pont az ofőnek, mert benézte az órarendet és 1 órával később is kelhettem volna, ha tudott volna arról, hogy a naptár szerint számoljuk a páratlan heteket. :P Így nem volt 1. óránk (ének... hallelujja) és így az egész órát egy padon töltöttük és traccspartit tartottunk. Megpróbáltam megismerni az új lányt is, de ő már megtalálta a neki való klikket, így nem is próbálkoztam tovább. :P A 2. órán az ofőnk nekilátott az ülésrendnek. A franciásokat vegyesbe hozta a németesekkel. Ennek örültem, már azelőtt mielőtt kikaptam a padtársamat, mert a franciásoknál kevesebb ketyós fiú van, mint a németeseknél. Én egy normális srácot kaptam szerencsére, viszont Dojkának részvétem. Ő megkapta a keresztemet. XD Angolon megismerkedtünk a köpködős tanárral, aki végig anglul beszélt és már az 1. órán angolul el kellett mondanunk, hogy mit csináltunk a nyáron. Szerencsére én megúsztam, de nyilván nem lehetek mindig ilyen szerencsés. Természetesen még leckét is kaptunk. Mondjuk nem volt nagy cucc, a nyárról kellett írni minimum 12 mondatot, de rögtön az első napon? Ez kínzás. :P Informatikából is megismertük az új tanárunkat, aki... hát... szóval esetlen. Nagyon szabálykövető és elmondása szerint szigorú. De én nem tudok félni tőle. Az egész óra tiszta bugyuta volt. Hiányzik a régi infó tanárom. :(((( Német elején bejött a régi német tanár, és elköszönt tőlünk. Elmondta, hogy nem ő szabadult meg tőlünk, hanem nagy kavarodások voltak az órarendben és ez így jött ki. Hiányozni fogunk neki és szeretné, ha a tanári-baráti kapcsolat megmaradna. Valamint elmondta az új német tanár is van olyan jófej mint ő. :)) (mit is mondhatna róla, mikor ott van mellette:) Hiányozni fog Herr Polyák. :((( Az új tanár is szimpi, ő volt a legnormálisabb, azok közül, akiket ma ismertem meg. Rendes volt, vicces és még együttesben is játszik. Vagesz. Tesin mozogtunk egy keveset, majd jött a szokásos balesetvédelmi, tűzvédelmi bla, bla. Utána újra mozogtunk. Áhhh... A 7. óra szerencsére elmaradt (az is angol lett volna) mivel mint már említettem múzeumba mentünk.

Hosszas várakozás után a napon, megérkezett a mindig ,,pontos" ofőnk és elindultunk. A metróra felszállt az osztály fele az ofő nélkül, aminek később Gere nem nagyon őrült. Mondjuk érthető... Az egyik srácot pedig kishíján elvitte a metró. Ugyanis addig t*költ a haverjaival, hogy felszálljanak-e vagy sem, hogy végül az utolsó pillanatban indult neki és odazárta az ajtó. Beszorult a cipője és alig tudta kirángatni. Nem röhögtünk. Sssssss! A kövi megállónál le is szálltunk és megvártuk a többieket. Innentől semmi érdekes. A múzeumban sem volt semmi. Egész jó volt. És kívánunk az egyik srácnak egy pónit, a kívánságfán. Az ARC kiállítás sem volt nagy szám, az eddigiek szerintem sokkal jobbak voltak. Ezután kezdett elromlani a kedvem. Miután már tiszta álomkór gyötört kiderült, hogy még mehetek el megint a Keszi Nyomell-be, mert nem volt elég a csomagolópapír. Ezután kiderült a bérletem nem is érvényes odaáig így gyalogolhatok. Mivel r*hadt sz*r kedvem lett, el is különültem a többiektől, mert nem akartam őket megsérteni. Ilyen állapotban képes vagyok rá akaratlanul is. Vk.-nál Auchan-os busz indult a leghamarabb, így még egy hatalmas kerülővel is jöttünk vissza Keszire. Úgy döntöttem, hogy elbiccelek a Keszi Nyomell-ig, ami mire odaértem be is zárt. De bekönyörögtem magam. És a nőci ha nagynehezen is, de beengedett. Tök gyors voltam, nem hártáltattam senkit, sőt még utánam is álltak a sorban. Vettem 4 adag csomagolópapírt hogy ne kellejen már visszamennem többet. :)) Visszafelé gyalogoltam és bömböltettm az MP4-et a fülembe, hogy lenyugodjak. Tegnap már sikeresen összerúgtam a port anycimmal, mert suli után tiszta ideg voltam/vagyok és egyszerűen kezelhetetlenné váltam/válok. Nekem meg tűrtőztetnem kell magam az önsanyargatós módszereimmel, legalább 1-2 hónapig. Szóval remek. Mire hazaértem benyakaltam egy fél üveg traubit, majd rá nyomattam a napi kávéadagot egybeöntve. Kellemes volt. Majd befedtem még pár füzetet, legalábbis amik holnapra kellenek és feltettem a vignettákat a tankönyveimre. Twilight Saga-sak, 4 félék és le vannak fotózva, majd a füzeteimmel beteszem őket. Nagyon királyak. :)) Holnap befejezek mindent, mert akkorra már tudni fogom miből mi kell és a vignett-ákat is meg tudom majd csinálni. A füzetekre Avie kerül majd. A könyveket is csak azért csinálltam meg, mert így végre bent hagyhatom őket a suliban. Annyi van mint a dög és k*rva nehéz tőlük a tatyóm. Holnap a füzeteimet amúgy is mappában kell vinnem, mert különben leszakad a vállam. XP Holnap am 6 órám lesz, de a 7.-ben végzek majd. Lyukas órában csak a könyvtárban illetve a csocsóteremben lehet tartózkodni. Így viszem a könyvem és eltöltök 45 percet nyugodtan és olvasok, mert egyszerűen eddig nem volt rá időm. Tegnap az idióta öntapadós borítókkal bénáztam el az időt, amik mondjuk nagyon profik lettek elsőre. (Eddig ugyanis manycim csinálta, de most felvállaltam a feladatot. :P ) Ma pedig későn értem haza és hisztis is voltam/vagyok szóval inkább hanyagolom az ilyesfajta szórakozást. Különben is megint olyan álomkór van rajtam. Tegnap is, 10-kor már úgy éreztem le kell dőlnöm és ez szerintem ma sem lesz másként. Nem bírom már olyan jól a korán kelést. Tavaly fél 2-kor feküdtem, fél 6-kor keltem és marha jól bírtam. Változnak az idők...

Szorítsatok, mert holnap ismerem majd meg az új magyar-, matek-, kémia- és gazdasági ismeretek tanáromat. Remélem jófejek lesznek és nem kell még holnap tanulni.

Pénteken pedig, ha tetszik, ha nem a McDonald's-ban fogok lógni. XP

naaa páááás.

3 megjegyzés:

  1. Hű, de átkozottul fárasztó és hosszú napod volt! A felkelés, hááát...nekem 12 évesen volt az, h. hajnalban keltem, 4-kor (mert akkor nem mászkál és idegel a család, akkor volt lehetőségem egyedül lenni, nyugton tanulni). Jól megcsináltam, 1 év után már nem bírtam korán kelni, sőőőt...igaz kb. 16 éves korom után meg éjszakázós lettem.XD De büntetlenül nem lehet sokáig feszíteni a húrt. Legalábbis a végtelenségig nem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem mondod. :)) A nap végére már átkozottul utáltam mindent és mindenkit. XP Azért már az is csoda, hogy 1 évig bírtad a 4 órás kelést. Nekem a fél 6-os is óriási problémát jelent.

    Hát igen, olykor kell a mértékletesség. Én is imádok sokáig fent lenni, de egy fárasztó nap után, valahogy képtelen vagyok megtagadni magamtól az alvást. Kivéve, ha mondjuk a kezembe kerül 1 jó könyv. Az jelenti az alvás kiiktatását, legalábbis arra a napra tutira. XD

    VálaszTörlés
  3. Igen,igen...a jó könyv.
    Alvás, alvás...mikor alszom végre ki magam? majd biztos, ha megyek pestre továbbképzésre, 2x4 nap, ha hagynak. XD

    VálaszTörlés