I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 3., csütörtök

mindenki lehet népszerű 1 napra...

Hogy a cím mit rejt, azt mindenki saját kis fantáziavilágára bízom. De ne térjetek el nagyon a valóságtól. Semmi extra. Meg szeretek titkolózni. Mondjuk ki nem? :)

A mai nap jobb volt. És roszabb. (a művelt kis suttyó...)
Jobb volt, mert gyorsabban telt a nap. Jobb volt, mert mindent vittem, amit akartam. Jobb volt, mert kiderült vannak normális tanárok is azok között, akiket hozzánk osztottak be. Jobb volt, mert el tudtam mondani pár mondatot angolul, teljesen folyékonyan. (haha!!!) Jobb volt, mert Fóti busszal jöttünk és korán hazaértünk. És jobb volt, mert nem veszekedtem itthon senkivel.

Roszabb volt, mert zsúmmal a lukas órában lelkiztünk a wc-ben és bejött a könyvtáros nő, aki köpni, nyelni nem tudott, amikor meglátott minket. Én meg csak próbáltam valami elviselhető magyarázatot adni, mert zsúm teljesen megkukult. :) Roszabb volt, mert bezárkóztam a fürdőbe, különösebb ok nélkül. És roszabb volt, mert... sz*r a memóriám és nem tudom miért még, de rossz volt. Mint általában az összes...


A mai napról nem sokat mesélnék, a lényeg feljebb már úgyis olvasható. A jó hír, hogy valószínűleg megértem a matekot, mert jó tanárt kaptunk. A kémiával is valószínűleg ez lesz a helyzet. A gazdasági ismeretek órákon valószínűleg nyitott szemmel fogok aludni. És lehet, hogy dráma szakkörre szeretnék járni. XP

Holnap 5 óra lesz + 1 ofő. Az angoltól kicsit rettegek, mert tanulni nem tanulunk csak beszélgetünk és ez kissé zavaró, ha nem tud az ember angolul. Nekiesünk újra a németnek, amiből a számokon kívül nem sok mindenre emlékszem. És Polyák nélkül nem is fog menni. :(( Öhm, megismerem asszem az utolsó 2 új tanáromat, tantárgyilag a fizika- és a gépírás tanáromat. És holnap lesz az első normális matek óránk is. Ajajj, Sadie. :S Csuriiiiiiiiii

Suli után Dojkával megyünk segget növeszteni a McDonald's-ba. Utána pedig lehet elmegyünk a Mangóba Mojitozni. Hétvégén valszeg alszom, alszom, alszom, talizok zitussal és még alszom egy keveset. Talán az Avril - fairy is belefér majd. Blog meg nem valószínű, mert kezd elmenni a kedvem az egésztől. Túl unalmas vagyok. Am majd elolvasom a komikat és válaszolok is, csak fáradt és lusta vagyok. Tegnap még a könyvemmel is végeztem, amit be akartam vinni. Tiszta gáz. Belenéztem 10 körül, majd csak arra eszméltem, hogy fél 1 van és végeztem vele. Tiszta limonádé volt az egész. Úgy szorítottam, hogy a végén a pasi ne bocsásson meg a csajnak, erre ez meg térden csúszott előtte. Mondjuk nem is tudom mit vártam egy romantikus regénytől.

Am mennyire beteges, hogy ma is egész nap csak egy számot hallgatok? Méghozzá egy sz*rt. Gondolom az már kiderült számotokra, hogy a AFC - Bárhogy szeretnéd c. száma a kedvencem, amit még a Priceless Lullaby-val is gyakoroltunk már párszor. Mondjuk ez nem ide tartozik. Szvl mivel imádom a számot letöltöttem az albumot, de az egy rakás sz*r. Viszont találtam egy tökre semmitmondó, de mégs egész nap hallgatható dalt rajta. Nah azt nyomatom már zsinórban 2 napja.

Öhm ennyi.
Igen, tényleg.
csók

4 megjegyzés:

  1. Mi ez a könyv, amit olvastál? Egyik nap én is így jártam. Mondom ma végre korán fexem, nincs dolgom, olvasok. Jó, olvastam este, és nem bírtam abbahagyni, 1 felé fejeztem be.XD
    A wc-ben lelkizésről a saját gimis korom ugrott be, mi egyszer bnőmmel dumáltunk lyukas órában benn, mesélte mi volt bp-en, és szépen elkéstünk filozófia-óráról.XD Mindenki azt hitte, bagózni voltunk. XD

    VálaszTörlés
  2. Ez egy Maggie O'Brian könyv, a címe Jéghercegnő. Tipikus csöpögős maszlag és még kb. 3 vagy 4 éve vetettem meg, de hozzá nem nyúltam. Miután pedig végeztem minden normális, itthoni könyvvel nekiláttam.
    De azért poén, hogy egy könyv képes ennyire leláncolni az olvasóját. Vicces, hogy veled is megtörtént, de nyilván sokmindenkivel előfordult már ilyen. :))

    Ez jó. XD Miért van az, hogy mindig, mindenki csak a rosszra gondol? :) Én is elgondolkodtam azon, hogy vajon mire gondol a könyvtáros. Majd utána szorítottam erősen, hogy ne mondjon semmit az ofőnknek. XDXD

    VálaszTörlés
  3. Jé, ezt a Jéghercegnőt nem ismerem. Lehet be kéne szereznem a vonatozás idejére, mert egy hosszú úton jól jön a magával ragadó könyv. Van elég sok ennyire lebilincselő könyv, vagyis én viszonylag sokkal találkoztam pl. krimik (de csak mert rengeteget olvasok).

    Talán azért, mert magukból indulnak ki. :P :D

    VálaszTörlés
  4. A Jéghercegnő egy tipikus romantikus kis limonádé, ami arra jó, hogy az ember múlassa valamivel az idejét, de amúgy semmi újat nem tud. Ha olvastál már Maggie O'Brian-től, akkor ugyanazt kapod majd, mint bármelyik másik könyvében, de mint már mondtam időtöltésnek remek. :D

    Nah látod, ez nagyonis valószínű. :))

    VálaszTörlés