I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 17., csütörtök

A jelennek élünk, nem?

Nem tudom rávenni magam, hogy a füzetemből irogassak... Talán majd csak holnap. Ezért most csak a mai nappal érkezem. Huh, de elszoktam a blogolástól. Meg ettől a régi billentyűzettől. Nah, de próbálkozzunk. :))

Majd egy régebbi bejegyzésben elpanaszolom, hogy hála drága Enim kórokozóinak én is lebetegedtem. Persze inkább a suli, mint az orvos, ezért van bőven mesélnivalóm a mai nappal kapcsolatban is. Az ofőnk ma osztálykirándulni van, ezért nem kellett bemennünk első órára, ami 1 óra plussz alvást jelentett. :)) Innen egy darabig semmi érdekes. Jah, de... reggel rámborult a sminkesdoboz. Pöffff... Sulibamenet elkezdett esni az eső. Mikor máskor? De hála a mappámnak nagyrészben száraz maradtam. Reggel Detti és Niki nagyon aktívak voltak és megtömték Papp G szekrényét lufikkal. :)) Persze Papp G nem nyitotta ki a szekrényt és kb. az 1. szünet feléig kellett várnunk arra, hogy végre észrevegye a meglepit. Ilyet... A 2. óráról azért ejtenék pár szót. Azt hiszem szeretni fogom a nyelvtan órákat. Csoportosulnunk kellett, és természetesen Andy-vel zsúmhoz, Dojkámhoz és Papp G-hez nyomultunk. A feladatunk az volt, hogy a tipikus újságcikkekről írjunk, illetve ki kellett találnunk pár új rovatot is. Kellett egy csapatkapitány féleség, ami megint (ez is értelmét leli majd, egyik múltbéli bejegyzésben) én lettem. Na hát kb. ilyeneket kellett felolvasnom: Nyugtató hatású természetfotók, oknyomozói riportok, detektív történetek, folytatásos krimik... a Minden napra egy ufót egyszerűen már nem tudtam kinyögni, olyan röhejes volt. :)) A lyukas óra nagyon kellemesen telt, egy kávé és zsúm társaságában. Matek előtt a nagyszünetet a csajokkal töltöttük el és nekem már megint szóf*sásom támadt. Mondtam is zsúmnak, hogy nyugodtan csapjon le, ha sok belőlem. Miután becsengettek felmentünk és azt vettük észre, hogy az 1. emeletet beborítja valami szúrós szagú füst. Azt hittük felrobbant a kémia terem, de elvileg csak valamelyik hülye gyerek szórakozott. XD A többi óra nem túl említésre méltó. Hiányzik Eni, jobbulást neki. zsúmmal nem vagyunk elegek arra, hogy csodáljuk a ROBXCIS képet a szekrényben. És hát ez elég szomorú. :(( Papp G-nek meg mégegyszer boldog születésnapot!

Hazafelé is esőben mentünk, aminek a gazd. ism. tanárunk nagyon is örült. A kis kárörvendő. A fejemre terítettem a farmerkabátom és a mappám és úgy néztem ki mint egy idióta, de nem akartam mégjobban megfázni. Szerintem így is sikerült. Miután végre beértünk metróval VK-hoz, rohantunk a Fóti buszhoz, amit éppen, hogy elértünk, majd csigalassan de beértünk. Az 1 megállónyi séta alatt szétáztunk és habár próbáltam Dojkát pár igazán érdekfeszítő nótával szórakoztatni, mind a ketten csak arra vágytunk, hogy végre haza érhessünk. Itthon megszárítkoztam, tanultam, egy kicsit pihentem, azután mentem is zitushoz németezni egy kicsit. Huh... nagyon jó volt. Megismetem a bátyját. :P Khm...

Az itthoni történések többi része nem túl zizgadalmas. Valszeg szombaton megyünk Moziünnepre, apcimmal meg Dojkával. Már Channing baby-re vágyom egy ideje. :)(:


Hát ennyi a mai adag. Megyek Sadielizálni a gépet és megpróbálom összeszedni magam és normális bejegyzéseket írni a jövőben. Hehe.

Am a hét tanulsága már ma megfogalmazódott bennem. Jó békességben élni. Komolyan. :)) Nagyon szeressük egymást és ez így van jól. Love, peace, Sadie.
csók

2 megjegyzés:

  1. Jeh, engem aznap hazafelé kapott el az eső, ill. a vonathoz menet. A tanárod viszont igazán gonosz, remélem ő is jól elázott!!

    VálaszTörlés
  2. az eső valahogyan, valamiért mindig tudja mikor kell leszakadnia, úgy hogy a legtöbb ember szanaszét ázhasson... :))
    hát eléggé rosszmájú nő, az biztos, de a mai órán rendesen kikészítették a fiúk, szóval visszakapta! ennek ellenére, én is szívből remélem! *gonoszvigyor*

    VálaszTörlés