I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 19., szombat

Kedvenceink útnak indultak!

Már éppen ideje volt. Eljött a szeptember és kedvenc sorozataink végre visszatértek, újabb évadokkal és remélhetőleg fantasztikus, vadiúj részekkel.

Számomra a legvárósabb sorozatok a Gossip Girl, How I Met Your Mother, Supernatural és a Heroes.

A Gossip Girl 3. évadának 1. részét már leadták az USA-ban és elég vegyes fogadtatásban részesült az évadnyitó rész. Én nem számítok nagy durra, tökéletesen meg lennék elégedve 45 percnyi Chuck és Blair nyalakodással is. Komolyan, nincsenek nagy igényeim. Az 1. részt még nem láttam, de éppen töltöm és remélem a legjobbakat.

A HIMYM, 5. évados premierjére hétfőn kerül sor. Ehhez a sorozathoz az ember aztán tényleg nem tud nagy elvárásokat fűzni, ugyanis ez csak egy egyszerű és szórakoztató szitkom, amibe mondjuk én teljesen szerelmes vagyok. És nagyon érdekel, hogy mit kezdenek a finálés csókkal.

A Supernatural-t sikerült a legizgalmasabb résznél abbahagyni, így talán erre várok a legjobban. A duplarészes(?) évadnyitón már túl is van a sorozat és őszintén remélem, hogy nem csak a 3 atomszexi pasi miatt lesz jó ez az évad. Egyesek szerint ez lesz a sorozat befejező évada. Ez nagy fájdalom, de ha így lesz és Kripke nem folytatja tovább, akkor tessék ezt szépen lezárni! (Miért van az, hogy Jared minden évadban egyre jobban néz ki? *költőikérdésnemvárválaszt*) Am Paris "p*csa" Hilton alakítására is kíváncsi leszek majd. Arra mondjuk még várni kell.

Végül, de nem utolsó sorban a Heroes. A Heroes remek példája annak, hogy egy sivár sorozatból, hogyan csináljunk űberkirályat, majd, hogyan csesszük el, amit felépítettünk, majd folyamatosan hogyan építsük vissza. A 3. évad 4. könyvétől kezdtem érezni a pozitív változást. Így hát folyamatosan adom és adom az újabb esélyeket a sorinak és magam sem tudom miért. Nah jó ez elég nagy hazugság, ugyani az esélynek van neve: Milo Ventimiglia. De!!! Ha ez az évad is rossz lesz, akkor kasza. Szóval tessék belehúzni. Egyébként a Heroes 1. része szintén jövőhét hétfőn debütál. Hajrá!

A NAGYON várós sorozatok mellett vannak sima várósok is. Ezekből több is van és némelyikkel b*romira el vagyok maradva, de ez érdekel a legkevésbé. Új részek előtérben.

Amelyekből a dara mellett a friss epizódokra is vevő vagyok azok a Weeds, a Desperate Housewives és az NCIS.

A Weeds-el most nagyon hadilábon állok. 3. évad közepénél tartok, de valahogy kezd ellaposodni a sori és nincs nagyon kedvem folytatni. Ha nem lesz más, majd akkor. Mert amúgy jó, csak nem ömlesztve.

A Desperate Housewives-tól, hol elmegy a kedvem, hol visszajön. Az 5 éves ugrás még mindig piszkálja a csőrömet, de kezdek megbarátkozni vele. Edie sem hiányzik különösebben, de más dolgok már igen csak problémásak. Ez a legvárósabb a várós kategóriában.

Az NCIS-t imádom, de van egy 3. évados kimaradásom és onnantól elég összevisszaság van. Ez az egyik sorozat azon kevesek közül, amiket csak szinkronnal nézek és így TV-ben. Nem tudom még, hogyan oldom meg, de természetesen várom a jövőheti új részeket a TV2-n. Kíváncsi vagyok mit kezdenek a többiek Jenny nélkül. (Jót fog tenni a sorinak a hiánya. Ebben biztos vagyok.)

Van egy kategóriám, amit leginkább a kasza vagy nem kasza? névvel lehetne illetni. Ezeken még gondolkodom. Elegem van az újabb meg újabb esélyekből, de ha szeretünk valamit, akkor nehéz attól megvállnunk.

Ilyen a House MD, a Repair, a One Tree Hill, az Ugly Betty, a Grey's Anatomy és a Two And A Half Men. Nyilván a többség csak azért okoz problémát, mert nagy a lemaradásom, a lelkesedésem viszont nagyon kicsi.

A House MD ez alól a naaagy kivétel. Annyira elszúrták a sorit a 4. évadtól, hogy egyszerűen rosszul lettem a soritól. Mint a Chase tábor lelkes tagja nehezményezem a régiek elnyomását és az újoncok 45 perces screentime-ját. House bácsi is egyre idegesítőbb és a sorozat kezdi elveszíteni az egyszerű, de nagyszerűségét. Túl komplikált. Habár magam sem tudom miért, de mégis kap tőlem egy utolsó esélyt az új évad.

Az OTH-t már olyan régen nem láttam és annyira monton és egyhangú lett így az 5. évadra, hogy nem tudok pozitívan hozzáállni. Talán az őszi szünetben darálom tovább. De valószínűleg kasza vár rá.

A többi a kavarodás szélén áll, azt sem tudom mit hol hagytam abba. Meg kéne találni mindegyik végét a nagy összevisszaságban.

Van egy újonc sorozat, ami kap tőlem egy esélyt. Vámpíros és ha nem közelíti meg a True Blood-ot az első 2 v. 3 rész akkor nem erőltetem majd. A sorozatot nagyon promozzák és a címe Vampire Diaries. Izgatottan várom.

Ha már vámpírok és True Blood. Akkor True Blood. :)))) A többi sorozattal ellentétben a True Blood-ot nyomatták a nyáron is és vasárnap volt a finálé. Nem olvastam utána, hogy mi történt, de nagyon izgatott vagyok és alig várom, hogy megtudhassam mivel zárták le az Eric/Sookie/Bill háromszöget.

Hát ennyi lenne a személyes sorozatvulkánom. :)(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése