I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 18., péntek

2009.09.15. (kedd) 20:54

Kezdek hozzászokni, hogy lassan 1 hete nélkülöznöm kell az egyik legnagyobb szenvedélyem, a netet. Nyilván, amint alkalmam lesz rá, jó alaposan be fogom majd pótolni az elmaradásaimat. Éppen most fejeztem be a Luxe Girl-t, aminek az utolsó 6(?) oldalát végigbőgtem. Annyira vágytam a Happy Endre (ami rám egyáltalán nem jellemző). Hogy megkaptam-e? Arról egyenlőre nem írok. De azt el kell, hogy mondjam alig várom, hogy beszerezzem a 2. részt is. A mai napom, amúgy elég jól volt. Reggel teljes mértékben pihenten ébredtem és időben be is értünk. Mondjuk a kávéautómata bedöglött a suliban, de azért csak túléltem. Kémiából megírtuk az 1. dogánkat, ami max pontos lett, gépíráson ma remekeltem igazán. A tesis kuppert előkészítő futás mondjuk megint sikeresen lefárasztott. A többi órán nem nagyon zajlott semmi érdekes. Suli után elmentünk az Ability Parkba az osztállyal, ami nagyon érdekes volt, szívből ajánlom mindenkinek. Addig menjetek, amíg be nem zárják. Amellett, hogy betekintést nyerhettek a fogyatékos EMBEREK világába, meg is ismerhetitek őket és megbizonyosodhattok róla ti is, hogy ők is mennyire fantasztikusak. Mindenki hihetetlenül kedves volt velünk. A nagy kedvenceim a sötét szoba, illetve a tolószékes akadálypálya volt. A sötét szobában megtapasztalhattuk milyen lehet vaknak lenni és amikor az embernek a többi érzékszervére kell hagyatkoznia. Leírták a nevünket braille írással és játszottunk különböző játékokkal, bekötött szemmel. Amit még kiemelnék, az a siket hölgy lenne, aki megtanított minket egy kis jelbeszédre is. Többek között a színeket, az állatokat és az ABC-t sajátítottuk el. A tolókocsizás is nagyon érdekes volt és jó móka is egyben, de nyilván képtelen lennék így leélni az életemet. Összefoglalván én nagyon jól éreztem magam és nem bántam meg, hogy elmentem az Ability Parkba. Sikerülte megértenem (nah jó, kb. 87%-ban), hogy ezek az emberek teljes mértékben boldogok és számukra normális az az élet, amit ők élnek. Jó lenne, ha nem zárnák be a helyet, mert ezek az emberek nagyon szeretnek ott lenni.
Azért még 1 fontos (ezzel azért persze lehet vitatkozni XD) dolgot megemlítenék. A ROBXCI csapat király volt! :)) És mosópor. :P
Természetesen megint mi végeztünk a legkésőbb. Már mindenki hazament, mire végeztünk és az ofőnk is vagy 15 percet várt ránk egyemagában. De ehhez már igazán hozzászokhatott.
Természetesen elég későn értünk haza. Ezután még személy szerint várt rám a matek, a német és az angol. Majd miután azokat sikeresen lezavartam, befejeztem a könyvem. (L)
Holnap elmarad az 1. órám, de mivel h*lyén járnak a buszok, valószínűleg beülök még a suli előtt a McDonald's-ba egy joghurtra és egy expresszóra. Utána pedig élhetem túl a 2 angolt, Mr. Bill Gates-t és a többi csodálatos órát. Gyűlölöm a szerdát. Meg a csütörtököt is. Sőt, azt sokkal jobban. Mind1. :P IJ. Megint.
Am a netelvonási tünetek mellett, úgy érzem lappang bennem valami más is. Ha beteg leszek...
Én most kijelentem, hogy NEM megyek orvoshoz. :P És akkor köszi Eni, drága! ;)))
No, mindegy.
Ennyi voltam mára.

pás.

3 megjegyzés:

  1. Ott még sosem voltam, de hallomásból ismerem az ability-t. Nagy kár bezárni, és a dolgozói valószínűleg nem fognak állást találni, ki tudja mi lesz velük. Ma mo-on nagyon szörnyű helyzetben vannak az ún. fogyatékosok, egyrészt a társadalom végtelenül kirekesztő, másrészt a szakdolgozói (szociális ágazat, spec.oktatás, stb) iszonyatosan szűklátókörűek, a felsőoktatási agyamentség miatt. + még a politika is....(túl jól ismerem a témát, több oldalról...) Örülök, h. tetszik, és mivel egy emailt kaptam a témában, azt kérdezném, továbbíthatom-e egy egyesület elnökének, amit ide írtál. Vagy talán neked kéne elküldeni neki. Arról van szó, h. az illetékesek jó lenne ha megismernék, mennyire fontos az ability park léte, és a postod pont rávilágít...Úristen, nemtok fogalmazni, az OSZK-ban nincs oxigén (és az ablakon se jön be, pedig nyitva) és nem tudok gondolkodni se már így. (csak tudnám hogy fogok csüt. levizsgázni...)

    VálaszTörlés
  2. Mindenféleképpen megéri benézni oda, remek hely, remek emberekkel. Sajnos, teljesen úgy állnak a dolgok, ahogyan azt leírtad. Úgy gondolom nem foglalkozunk eleget ezzel a helyzettel, de ha nem azzal lennénk elfoglalva, hogy mindenféle előítéleteket hozunk emberek felett, akik kicsit mások, mint mi, de hangsúlyoznám nagyrészük sokkal többet ér nálunk, akkor valószínűleg egy sokkal jobb világban is élhetnénk.

    Természetesen továbbíthatod a postom, sőt nagyon örülnék, ha akár egy kicsit is hozzájárulhatnék ahhoz, hogy ez a hely minnél tovább szolgálhasson ,,otthonként" ezeknek az embereknek. A fogalmazással semmi gond, teljesen megértettem mit szeretnél tudatni velem. :)

    Sok sikert a vizsgádhoz! Szorítok és majd gondolok rád! ;)

    VálaszTörlés
  3. Na továbbítottam, aztán lesz vmi vagy nem...

    VálaszTörlés