I Love Olvasó

Először is Hello vagy Csókolom a kezit, lábát! (Anyukám megtanított arra, hogy illik köszönni. XD) Örülök, hogy idekeveredtél Sadie blogjára. (Nem tudom miért beszélek magamról E/3-ban.) Itt nem csak az én unalmas mindennapjaimról, hanem más egyéb érdekes dolgokról vagyis igazából mindenről olvashatsz, ami engem érdekel. Filmek, sztárok, bla, bla, bla. Nem fontos az, hogy mi a nevem, akik ismernek a képek alapján vagy a memek alapján úgyis rájönnek arra, hogy ki vagyok. Akik nem, azoknak úgy gondolom, nem az a fontos, hogy kovács béla vagyok :P (am, nem...) hanem az, hogy milyen ember. Netes nevem Sadie, teljesen Sadie Tisdale. (Ne kérdezd honnan jött, régi sztori.) 16 éves vagyok és Dunakeszin élek. Van MyVip-em, IWIW-em és MSN-em is. Hogy miket szeretek, azt megtalálhatjátok az oldallécen.

Jó olvasgatást és innentől szabad az út, hogy megismerd egy 16 éves lány nem éppen varázslatos, de érdekes és olykor igen KATTANT XD világát.


The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.

2009. szeptember 21., hétfő

Kezdem élvezni a sulit... basszus!

Most kicsit ketyós vagyok, hogy miért azt nem tudom. Nyilván köze van egy Maddie nevezetű nőszemélyhez, aki msn-en zaklat és a holnapi közös németezéshez, zitummal...khhm... különben pasi ellenes vagyok még mindig. És ez csak találgatás. XP

Ma jó napom volt. Így összevetve. Ma megkaptam az első 5-ösöm angolból, úgy, hogy semmit sem tanultam és nem mondtam semmi érdekfeszítőt, de úgytűnik ha az ember olyan szavakat használ, mint changeable vagy unpredictable, akkor azt a tanárok jó néven veszik. Ma végre Eni bogár is megtisztelt minket jelenlétével. Ő váltig állítja, hogy nem fertőzött meg, én meg zsúmmal váltig visszaállítom, hogy igenis, de! Különben meg van bocsáltva, mert 1. imádlak!, 2. kellőképpen megcsodáltad a szekrényünket. Vagyis ma, meg holnap csak az én szekrényemet, mert Dojka is úgy döntött kiírattatja magát az orvossal. Ejnye-bejnye. Nem gyártok összeesküvéselméleteket, mielőtt bárki is megvádolna! Nyah... Az ofőm is lebetegedett mára. Látod, látod Gere, így jár az, aki nem a saját osztályát viszi osztálykirándulni. Különben meg gyógyulást! De így elmaradt az utolsó 2 óránk. Vagyis úgy alakították az órarendet, hogy elmaradjon az utolsó 2 óránk. Nagyszünetben kiéltem a sorozatmániámat, ami nem lett kellőképpen értékelve. Kiderült, hogy nem sokmindenki néz annyi b*romságot, mint én. Ezen természetesen változtatni kell. Ezenkívül az is kiderült, hogy mi, aljas, felszínes, buta nőszemélyek, csak a helyes pasik miatt nézünk bizonyos sorozatokat. Pl.: Supernatural (Jensen Ackles és Jared Padalecki), Heroes (Milo Ventimiglia), Gossip Girl (Chace Crawford), One Tree Hill (Chad Michael Murray), NCIS (Michael Weatherly), stb, stb, stb és habár délelőtt még azt mondtam a True Blood-ban nincs helyes pasi, rá kellett jönöm, hogy Ryan Kwanten eléggé helyesnek számít. :P A fene.
A mai nap persze nem ért véget ilyen könnyen. Pl. még 1 jó dolog, hogy a sz*rnak beállított fizikai mérésünkre, max pontot kaptunk, egyedül az osztályban. Sorry Papp G és Andy, hogy kételkedtem hatalmas tudásotok erejében!
A magyar óra is eléggé poénos volt, nyelvtanon csoportos feladatot végeztünk, amin nagyrészt a könyveimet dobáltam Lala fejéhez, kisrészt XD pedig szétröhögtem az agyamat.
A mai másik kedvenc órám a gazdasági ismeretek volt, amit zsúmmal szabályszerűen végigröhögtünk. Komolyan. A fiúk olyanokat köptek be, hogy egyszerűen már nem lehetett megállni vihogás nélkül. De a tanár is partner volt, tehát, amikor megszólal az egyik srác cinikusan, hogy: Beszarok! és erre ő visszaválaszol, hogy: Jajj ugye nem ide? majd megemlíti később újra, hogy: Az egyik nem tudja magában tartani a... És óra elején, az egyik srác kezét csapdossa, aki azt hiszi, hogy a tanár pacsit akar adni neki... szóval nagyon jó volt. A másik kedvencem az óra folyamán a tőkére szóhasználat volt, amin hála a fiúknak én is mind az 56x röhögni kezdtem, amikor csak megemlítette a tanár. Azután kijelentette: Nem tehetek róla, hogy egyesek nyelvtani hiányosságban szenvednek és a hosszú ő-t lerövidítik ott is, ahol nem kell.
A végére még 1 pozitívum, hogy hazafelé láttam Drazsét. Annyira hiányzott már!

Még rengeteg dolgot írhatnék, de NCIS van és leköti a fél figyelmem, ezenkívül most a plussz energiáimmal inkább komikra válaszolnék.

Jah a cím. Nyilván túl korán mondtam ki, elkiabáltam, visszavonni már nem lehet. Valószínűleg vagy a kupper általi halálom (holnap) vagy borzalmas történések sorozata fogja kiváltani belőlem, hogy megbánjam ezt a kiejelentést.

Még mindig szeretek mindenkit, még mindig peace és még mindig nagyon Sadie.
csókoltatok mindenkit

Tony DiNózi 4ever!!!!!!!! :))
Villa, kanál, jajj, de h*lye vagyok!

1 megjegyzés:

  1. Igen szórakoztató nap sikerült nektek tegnap!:DD A szekrényed fotójával megtisztelnéd olvasóid? :))
    A címet ne kelljen megbánnod, azt kívánom!!

    VálaszTörlés